esencja życia

Życie to nie dar lecz odwieczne prawo. Byliśmy, jesteśmy i będziemy.

14 thoughts on “83) Życzenia noworoczne 2015

  1. Lights & Motion – Sparks | Save Your Heart

  2. Dziekuje Moniko 🙂 Ja tobie i wszystkim ludziom zycze w 2015 roku jasnych, czystych mysli i pieknych widokow wokol:)pzdr

  3. Moniko wszystkiego dobrego w nowym roku. Chętnie czytam Twoje artykuły. Czekam na nastepny. Pozdrawiam 🙂

  4. Wszystkiego najlepszego w 2015. Pozdrawiam 🙂

  5. Małgosiu 🙂 ❤ 🙂 ❤ 🙂 ❤

  6. Moniko,Margo0307 dziękuję za życzenia ze swojej strony życzę Wszystkim pogodnego czasu,nadziei i wiary na to,że dobro zwycięża,optymizmu zasmuconym i wszystkiego o czym marzycie 🙂

  7. Dziękuję. Odkrycie Twojego bloga, to dla mnie jak odkrycie worka z prezentami. Nie dość, że je otrzymałam, to jeszcze mam możliwość podarować je dalej. Cudowne uczucie.

    Czytam i czuję dobre wibracje. Twój blog odpręża i pozwala znaleźć drogę w chaosie sprzecznych informacji.

    Jeszcze raz dziękuję.

    • J 🙂 Dziękuję Ci za te ciepłe słowa. Są dla mnie nagrodą za pracę, jaką wkładam w moją skromną stronkę zawsze z nadzieją, że jej treść zainspiruje w jakiś sposób tych wszystkich, którzy tu trafiają 🙂
      Serdecznie Cię pozdrawiam 🙂 🙂

  8. Nie Ciebie szukałem, bo Cię nie znałem. I całkiem przypadkowo tu trafiłem…. i się bardzo zaciekawiłem. I jak znajdę chwilę z przyjemnością i ciekawością tu zawitam.
    Bardzo, bardzo pobieżnie przejrzałem i tym co zobaczyłem jeszcze bardziej się zaciekawiłem.
    Każda prawda jest względna. I każdą można podważyć. Życie jest paradoksalne. I na początek pozwolę sobie na zdanie odrębne.
    Życie to dar. Życie jest darem. Życie to najcenniejszy dar jaki otrzymaliśmy. Ten dar możemy przyjąć lub odrzucić, możemy się nim cieszyć lub martwić i smucić. Możemy… To dar jak puchar przechodni. Który otrzymujemy już z pewną zawartością. I przekażemy naszym dzieciom dodając do jego zawartości nasz wkład. Ten dar to nasz wielki obowiązek i zobowiązanie. Wobec tych którzy nam go przekazali i tych którzy go przejmą po nas. Bo każdy z nas jest aktywnym uczestnikiem i współtwórcą wielkiej sztafety życia. Bo każdy z nas jest Wybrańcem i każdy z nas powinien przyjąć ten Wielki Dar i Wielkie Zobowiązanie jakim jest życie.
    To nie wyklucza tego że „życie to prawo” czy raczej rzeczywistość w której „Byliśmy, jesteśmy i będziemy” i ja Byłem, Jestem i Będę.
    Miło było i jest spotkać Cię w tej podróży przez życie mej.
    Gratuluję otwartości i świadomości. No i serwisu.
    I życzę Ci wielu spełnień na drodze ku Spełnieniu.
    Andrzej

    • Andrzeju 🙂 Dzięki za ten wspaniały komentarz 🙂 a właściwie za te poetyckie przemyślenia 🙂
      Mnie również jest bardzo miło spotkać Cię w podróży zwanej życiem 🙂 🙂
      Dziękuję Ci za życzenia i bardzo serdecznie pozdrawiam 🙂 🙂
      Mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie częściej…

Dodaj komentarz